poniedziałek, 25 marca 2013

Kotleciki z piersi kurczaka z żółtym serem

Fajna alternatywa dla tradycyjnych kotletów z piersi kurczaka. Moje dzieciaki je uwielbiają ( ja również :))

Składniki:

2 piersi z kurczaka
2 łyżki majonezu
2 łyżki mąki
1 jajko
3 łyżki startego żółtego sera ( ja daję ok 4-5)
sól
pieprz
olej do smażenia

Przygotowanie:
Piersi z kurczaka umyć, pokroić w kostkę. Jajko, mąkę, majonez i ser wymieszać, do powstałej masy dodać kurczaka- dokładnie wymieszać. Nakładać łyżką na rozgrzany olej. Smażyć z obu stron.
Życzę smacznego :)

7 komentarzy:

  1. uwielbiam te kotleciki, zawsze wychodzą pyszne ;d

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja też za nimi przepadam:) Sama robię bardzo podobne:) Pozdrawiam:)

    OdpowiedzUsuń
  3. A ja znam z mąka ziemniaczaną

    OdpowiedzUsuń
  4. Przepis rewelacja! Wypróbowany z dodatkiem przyprawy do kurczaka - wyszły przepyszne kotleciki.

    OdpowiedzUsuń
  5. super przepis. robiłam już kilka razy.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja też takie robię, dodaję jeszcze
    Pieczarki , natkę z pietruszki, a zamiast mąki zwykłej daję trochę ziemniaczanej, oczywiście pieczarki przesmażam

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale super kotleciki,uwielbiam je .A mój 60-letni mąż wcina je jak najlepszy przysmak.Niczego nie ulepszam ,są dobre takie jak w przepisie.Jak ja tyle lat przeżyłam bez nich ?

    OdpowiedzUsuń